onsdag 4. mai 2011

Vil ha...

Vil ha millioner i banken og svimlende stort hus. Jeg vil ha ny bil på gårdsplassen, walk-in closet og flybilletter til alle verdenshjørner (for øvrig en betegnelse jeg synes er forholdsvis pussig, da jorden beviselig er hjørnefri). Jeg vil ha ork til å trene og jeg vil ha smaksløker som ikke kan fordra potetgull (eller sjokolade, for den del). Jeg vil ha viljestyrke til å slutte å røyke og jeg vil ha hukommelse til å huske alle gode idéer jeg får klokken to om natten når jeg egentlig skal sove. Jeg vil ha seriegull til Arsenal og jeg vil ha John Lennon tilbake (ikke den menneskespisende zombieversjonen, selvfølgelig, men en frisk og rask og produktiv John Lennon, som kan skrive fine sanger og ikke være gift med Yoko Ono. Helst vil jeg ha hele Beatles tilbake, men man kan ikke være kravstor). Jeg vil ha fred på jord og jeg vil ha Jimmy Choo-sko (og mange av dem). Jeg vil ha frisk luft og rent vann og kortere avstander. Jeg vil ha fornuftige (i henhold til min definisjon av fornuft – alt annet er uinteressant) politikere og punktlig kollektivtrafikk (og while we’re at it: jeg vil ha togbaner i Nord Norge). Jeg vil ha sol og varme og lett sønnavind og jeg vil ha det hele året. Jeg vil ha pose og sekk stappfull og jeg vil ha det nå med én gang – helst i går. Jeg vil ha ukentlig spabehandling og slutt på reality-tv. Jeg vil ha virusfri Facebook og chili con carne til middag… Den siste der kan jeg gjøre noe med – jeg går for den…

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar